En ole pitkään aikaan käynyt, anteeksi. Ei enää vain huvittanut kirjoittaa gosupermodelista.. Hieman tyhmältä tuntui.. Tän tauon aikana olen tehnyt vuodatukseen blogin johon olen kirjoittanut erittäin ahkerasti ja siksi gosussakaan en viettänyt paljoa aikaa. Kuitenkin nyt olen tekemässä paluuta gosuun ja vietän siellä aina silloin tällöin kauankin aikaa.

En enää muista (enkä jaksa, anteeksi, lukea edellisiä kirjoituksiani) mistä viimeeksi kirjoittelin ja millä tavalla.. Mutta nyt jatkan sillä lailla miten itestäni tuntuu. Blogin nimi ei ehkä oikein natsaa, koska en ole varma esittelenkö täällä enää niin paljon gosumuotia. Puhun ja juttelen enimmäkseen gosusta, sen ilmapiiristä ja vioista (Tämän hetken suunnitelmien mukaan.. mutta yleensä käy niin, että mun suunnitelmatt kääntyy päälaelleen ja tuhoutuu...)

No.. tässä välissä pahoittelen kirjoitusvirheitä, sillä mulla on tarve kirjottaa nopeeta, vaikka ei tässä edes ole mitään kiirettä o.o

Kuitenkin siis asiaan, jonka takia palasin tänne blogiin.


Gosu on jo parina päivänä lagannut, esim viime viikonloppuna, lauantaina gosuun ei päässyt ollenkaan! Oli kuulemma tekninen virhe. oli jutusta pieni maininta gosu-uutisissa, jossa kysyttiin, mitä gosulaiset tekivät kun eivät päässeet gosuun. Tyypit olivat karanneet englannin ja ruotsin gosuihin! :D

Tälläkin hetkellä, milloin tätä kirjoitan, on gosussa taas vikaa. Mallit eivät näy!
Tässä pari esimerkkiä. Pahoittelen, jos kuvissa olevat henkilöt eivät haluaisi mallinsa nimeä tälläselle sivustolle, mutta ei se ole vakavaa, sillä eihän kukaan tunnista sinua mallisi nimen perusteella, kuten esim jostakin facebook keskustelusta voisi tuntea.. Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin.

No, tässä tämän hetken postaus. jos mua innostaa, krijotan ehkä lisää illemmalla. Nyt mua ei vaivaa se, etten keksi aihetta tai en jaksa krijottaa, vaan yleisin vaivani on, että mua häädetään pois koneelta. nytkin siis. Heippadei kuitenkin kaikki! :)