http://www.aijaa.com/v.php?i=7025843.jpg

Jos kuva ei näy, laita osoitekenttääsi tuo aijaa.com-linkki.

MitäKukaHäh?!
Mä olen MahtavaMuotiGuru, joka esittelee teille kaikenlaisia asuja.

Tänään pääälläni oli hyvin kaunis valkoinen ylioppilaslakki (pst, ei saa kertoa muille, mutta sen päälle oli paskonu lokki! Onneksi se ei näkynyt kuvassa, huh!).
Olin aamulla meikannut tosi ihkusti!! Punaset posket, olenhan lutunen baby, kilo ripsarii, OFCDAA!! Ja tottakai tommoset vaaleet pusuhuulet!!11
Sit mun tyylikäs tuunaus: Mun (ÄH, mikä se paita on, jossa on kaulus ja kaikki??!! Tosi nuija ja vielä nuijempi leffois ne käyttää niitä paitoja!!?? Tiijätteksteeeee!!?? :DD) Nokuitenkin, tein semmosesta paidasta tyylikkään leikkaamalla kauluksen avonaiseks, rawr. Sit laitoin päälle liivihupparini!! <3
Parasta mun asussa on villasukkahousut, lämpimät, tosi IN ! Sitten, kun menee iskee poikii, täytyy olla mukana sexy laatikko, josta tulee käsi! Mitäs muutakaan??!!
Mun asun kruunaa mun tulipunaset tulihiiuuukkseeett!11 Ja tottakai PAKSUPOHJASET korkkarit<3333

Mun asu on TÄYDELLINEN, koska se onn talven hoteinta muotia! PUKEUDU SINÄKIN NÄIN!


//Muokkaan kirjotustapaani tarpeen vaatiessa >D
//Kuva löytyy myös kuvakansiosta ;)